Najnowsze Wpisy

zaczelo sie..:( Komentarze (0)
02. września 2003 15:51:00
linkologia.pl spis.pl

No i jestem w tej nowej szkole....Wczoraj wydawalo mi sie, ze jest lepiej niz sie spodziewalam, ale dzisiaj nastapila zalamka-teraz :( Tak mi szkoda mojej starej ekipy, szkolki, nauczycieli nawet!!:(( Czemu teraz to docenilam, dlaczego tak jest, ze dopiero gdy cos stracisz poczujesz jak wazne to dla ciebie bylo, why?? I czuje sie taka mala, niepewna, wlocze sie po tej szkole jak taka sierotka i wydaje mi sie, ze kazdy moze mnie zjesc i, ze wszyscy inni czuja sie super, maja mase znajomych i w ogole cool. Wysiadam!! Powiedzcie, ze bedzie lepiej!

vivadan : :

a mialo byc tak pieknie..:/ Komentarze (0)
31. sierpnia 2003 12:04:00
linkologia.pl spis.pl

Ostatni wakcyjny weekend jak na razie nie za bardzo...:( Chociaz zostal jeszcze caly dzisiejszy dzien. W piatek fryzjer byl....a potem wieeeelka rozpacz, wielka dolina, i nagle zebralo sie tak duzo rzeczy, ktore jeszcze nie zostaly wyplakane, ktore gdzies tam gleboko nadal siedza...Siedzialam sama  w domu i wylam przed lustrem, "Myslovitz" grajacy na maksa, kubek goracego mleka, sporo spalonych fajek, pozniej goraca kapiel-i bylo juz lepiej. Poprawilo sie na tyle, ze postanowilam urzadzic imprezke w sobote, mala kameralna 10 osob, starszych nie bylo do 22.00 wiec dobre bylo chcociaz to... O ekipe oczywiscie nie musialam sie martwic :P. Dlugo by pisac w kazdym razie pol godziny przed impra starsi przypadkiem dowiedzieli sie, ze pod ich nieobecnosc (pare dni-jakies rodzinne wesele od ktorego cudem sie wymigalam) niezle szalalm z imprezkami...A motyw byl taki, ze moja mama spotyka w sklepie matke kumpla, ktory bywal u mnie na owych prywatkach, no i tekst: "A jak tam po imprezie u Zuzi?"...moja mama totalny zgas...no i byl maly gnoj potem :/. Ale impa w sobote byla i glupio wyszlo bo wszyscy jak na zlosc (z wyjatkiem kilku osob) narabali sie jak swinie, ja zreszta tez wypilam wiecej niz mialam zamiar...no i zrobilam kilka glupich rzeczy. Mianowicie zawiazalam zbyt zazyle stosunki z chlopakiem za ktorym szalala moja przyjaciolka...Bardzo, bardzo, bardzo zazyle...:P W ogole z nim to dluuuga historia. W kazdym razie gdyby nie te pare trzezwych osob, domu chyba ju by nie bylo...Libacja byla jak nic :P. A w nocy dolina. Dolina gigant, moralny i fizyczny kac i te sprawy...

vivadan : :

Poczateczek Komentarze (0)
27. sierpnia 2003 12:01:00
linkologia.pl spis.pl

To moja pierwsza notka- i w ogole pierwszy blog. Fajnie-bede mogla tutaj publicznie uwywnetrzac sie, a nikt nie bedzie wiedzial kim jestem....Tylko, poki co nie mam za bardzo o czym. Jeszcze pare dni i pojde do nowej szkolki-ciekawe jak to bedzie? Wtedy bedzie chyba duuuzo do pisania ;).  

vivadan : :

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293012345

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

zyrafa36 | projektowanie-stron-warszawa | ona1988 | miqa | kleo | Mailing